duminică, 13 decembrie 2009

10

Da, e o leapşă. Da, e primită de vreo două săptămâni şi lâncezeşte. Da, Maria are dreptul să cârcotească asupra vitezei cu care îmi onorez datoriile virtuale. 10 lucruri ciudate despre mine, deci. Să alegem.
  1. De când au apărut plăcile de întins părul, am tot suferit după una şi îmi tot convingeam o prietenă să "mă facă". Crăciunul trecut am primit una. Am folosit-o de vreo 5 ori tot anul.
  2. Deşi am gusturi muzicale destul de stabilite, nu ştiu cum face Cosmin de-mi trimite tot felul de dubioşenii şi eu ajung să le ador. Îl aşteaptă o carieră în PR muzical, ascultaţi-mă pe mine.
  3. Am purtat ochelari vreo doi ani şi aparat dentar vreo şapte. Eram mică. Acum sunt bine.
  4. Sunt inexplicabil de mândră de liceul la care am fost. Sava Pride Worldwide!
  5. Scrisul meu de mână spune că încerc să mă arunc în mai multe bălţi decât pot înota. Uitându-mă în căsuţa mea de mail, cam aşa pare să fie.
  6. Şi mie mi s-a făcut dragă Paula ciudat de repede. Ce să-i faci, dacă e grozavă? La fel a fost şi cu Ioana şi Anca. Ba cred că şi cu Ileana.
  7. Cred că se observă, dar îmi place să fiu Căpitanul Evident: citesc mai mult decât media. Când am intrat la facultate, prima lună am suferit că nu aveam timp să citesc. Iar prima carte citită după luna de "secetă" a fost una care nu mi-a plăcut.
  8. Tot nu ştiu ce vreau să fac în viaţă. Au început să mi se clarifice câtuşi de câtuşi gândurile, dar tot cu "ăăă" răspund întrebărilor punctuale.
  9. De câteva ori am refuzat în mod conştient să dau sms-2-twitter. În alte ocazii nu am putut rezista tentaţiei. Internetul ne mănâncă. Şi dorinţa de a ne da mari. Ăăă, de a împărtăşi cu alţii momentele speciale.
  10. Cred că 2009 a fost cel mai bun an din viaţa mea. Recensământ, poate, pe sfârşit de lună.
Mai departe, înspre băieţi: Împăratul, Măgarul şi Cosminul deja menţionat. Poate şi Ronwe? Ce zici, te joci o leapşă?

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, mulţumescu-ţi, credeam că s-a blocat leapşa la mine. Sava pride!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vreau sa fac complimente gratuite (dealtfel fiind magar, nu fac complimente de niciun fel...) dar cred ca iti statea tare bine cu ochelari :-D.

    Leapsa it shall be!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că în viaţa oricui trebuie să existe omul care să facă dubioşeniile să pară altfel decât sunt. Eu,una, mă bucur că am parte de aşa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @day-dreamer: nu te tentează şi pe tine leapşa?

    RăspundețiȘtergere
  6. Întâmplarea face că am primit şi eu leapşa asta şi că lâncezeşte şi la mine de câteva săptămâni. În fiecare zi îmi spun că mă ocup de ea şi degeaba. Dar vine... :)

    RăspundețiȘtergere